SINEAUTENTIC

 



Să mă prezint! 
   Sunt Skatmandala unică și personalizată a unei native de Foc, ce răspunde emoțional provocărilor vieții, când deschizându-se curajos și cu inițiativă, când închizându-se-n propria-i carapace în care crede ea că se simte în siguranță.
   Mă angajez să îi ofer protecție energetică și suport, pentru că așa am fost concepută. Sunt convinsă că ne vom completa extraordinar, că nativa mă va simți foarte bine și va percepe semnalele mele ,dat fiind elementul de Apă suficient de bogat din harta natală. 
   Dar cea mai importantă misiune a mea va fi aceea de a ghida persoana să lucreze constant și neobosit la depășirea nesiguranței interioare, și niciodată să nu-și mai renege Sinele autentic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Acordul dezacordurilor

CREȘTEREPRINCUNOAȘTERE

UMANITARISM